Cégvilág

cartrally_yahoofinance.jpg
Forrás: Yahoo FInancing
Az Év Webshopja 2020

Webshop-verseny, minden eddiginél izgalmasabban

Már negyedik alkalommal rendezi meg Az Év Webshopja versenyt, a hazai webáruházak nívós szakmai megmérettetését a Complexpress Logisztika. Ahogy korábban is, a vetélkedés célja most is egy olyan lehetőség biztosítása minden piaci szereplő számára, amellyel élve bármelyikük kiemelt jelenléthez, versenyelőnyhöz, korábban talán nem is remélt potenciálhoz juthat.

A nevezés májusban indul. A jelentkezők
augusztus 9-éig
regisztrálhatnak.
Az érdeklődők a versennyel kapcsolatos minden fontos információról folyamatosan értesülhetnek az esemény honlapján, illetve a közösségi médiában.

A versenyben továbbra sem a forgalom nagysága, a bolt mérete, a sokéves múltja vagy a nagy vásárlói közösség számít. Ez egy szakmai verseny, ahol a kreatív megoldások, a web-ergonómia, az innováció, a keresőmarketing és mindenekelőtt a vásárlói élmény a lényeg. Azaz csupa olyan jellemző, amely leginkább a frissen induló, fiatal vállalkozások sajátja, amelyek más versenyeken kisebb forgalmuk, múltjuk, vásárlói bázisuk miatt komoly hátrányban vannak. Ezeknek az új tehetségeknek azonban nem lesz könnyű dolguk, mert a debütálók mellett minden évben százával neveznek befutott, tapasztalt cégek is. De Az Év Webshopja versenynek éppen ez adja a különlegességét, nincsenek lefutott meccsek, az újdonságként jelentkezők és a megújuló régiek teljesen egyforma eséllyel indulnak, s ahogy ezt a korábbi évek tapasztalatai is mutatják, egyformán érhetnek el sikereket.

„A ma versenye a holnap webshopjáért!”: ez az idei rendezvény szlogenje, kifejezve azt az itt és mostot, ami a jövő sikerét jelentheti. Az adódó lehetőséget, amelyet ma kell megragadni. A szervező Complexpress Logisztika a népszerű versenyt ennek szellemében teszi újdonságokkal még vonzóbbá, még izgalmasabbá. A változatlanul ingyenes nevezés mellé a résztvevők számára különböző szintű kampánycsomagokat is biztosítanak, amelyek még nagyobb segítséget nyújtanak a márkaépítésben, a boltok online népszerűsítésében, a forgalom fejlesztésében és a saját üzleti – kereskedelmi és marketing – sőt, mentor programot a tudásuk bővítéséhez. Ez a verseny ezzel is egyedülállót nyújt a versenyzőknek.

Természetesen már magukért a díjakért is érdemes versenybe szállni. Az exkluzív nyereményeket nemzetközi hírnevű támogatók is biztosítják az olyan különdíj-kategóriákban is, mint Az Év Felfedezettje, Az év Csomagolásterve, Az év Technológiai Megoldása vagy Az Év Vásárlói Élménye. A díjak elnyeréséhez az indulóknak komoly, jelentős nemzetközi tapasztalatokkal is rendelkező, a szakma szinte minden ágazatát képviselő, független, a legelismertebb hazai szakértőkből álló zsűrit kell meggyőzniük. Amennyiben ez sikerül, akkor a verseny végén, szintén a hagyományoknak megfelelően, egy nagyszabású eredményhirdető gála keretében vehetik át megérdemelt jutalmaikat.

2020 második fele már a gazdasági újraindulás időszaka lehet – ez a remény. Ami viszont biztos: Az Év webshopja verseny az új tehetségekkel és a megújuló hagyományos szereplőkkel a szakmaiság mellett, a most annyira fontos emocionális lendületet is magával fogja hozni.