Piackutatás

Forrás: wordpress.com
Forrás: wordpress.com
Forrás: www.bbc.co.uk

Mit nézegetünk a legtöbbet a neten?

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan a weboldal-típusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők több mint fele.

A keresőoldalak az online közönség 74 százalékát csábítja hetente egy vagy több alkalommal. Nálunk ez az arány 67 százalék. A közösségi oldalak rendszeres táborát a netezők 64 százaléka alkotja. A magyar internetezők körében ez a kategória még kedveltebb: 78 százalék. A webes levelezés 55 százaléknál motivációs tényező. Honfitársaink esetében ez az arány ennél magasabb: 68 százalék. Magyar viszonylatban érdekes, hogy a fentieken túl  a netezők több mint felét vonzzák rendszeresen még a hír- és információs oldalak (60 százalék), az időjárásról tájékoztató honlapok (55 százalék), a megosztó és feltöltő oldalak (52 százalék), valamint a hirdetési oldalak (50 százalék).